-

Jacek-Jarecki

O homoseksualistach i nie tylko

Człowiek z natury rzeczy jest wielowymiarowy i należy do wielu zbiorów, które w punkcie centralnym, tam gdzie się przecinają, ukazują jego pełnię. Tymczasem media i kultura popularna ze wszystkich sił starają się z człowieka zrobić coś w rodzaju płaskiej wycinanki, którą można przesuwać po osi czasu i wydarzeń. Aby osiągnąć cel, a mogąc tylko pośrednio ingerować w samoświadomość, pilnie starają się byśmy tak właśnie postrzegali bliźnich.

Z pomocą spieszą w tym odczłowieczającym dziele liderzy środowisk, którym ze względu na powodzenie i zasobność materialną wydaje się, że są poza zasięgiem reperkusji, które mogą spaść na ludzi, których przewodnikami sami się uczynili. To w sumie problem typowości, który w wersji literackiej wyśmiewał już Marek Hłasko. I popatrzcie; socrealizm zaginął, pamięć o panu Marku rozpływa się w niebycie, a typowość ma się dobrze, a nawet doskonale.

Wszystkie zabiegi mające na celu odczłowieczenie wynikają z prostego faktu, że człowiek niechętnie przyjmuje pozę radykała i zmusić go do zachowań radykalnych jest niezwykle trudno. Z dumą muszę w tym miejscu podkreślić, że szczególnie trudno zmusić Polaka. Nasi kandydaci na rewolucjonistów wyklinają tę cechę od lat, nie szczędząc nawet naszych przodków, których kości zdążyły rozsypać się w proch i pył. Dzięki niej nawet obecna, dość piekielna awantura związana z roszczeniami środowisk „postępowych” jest tylko dość nużąca w swojej nieudolności oraz bezsensie.

Aktywiści są bezradni, ponieważ z powodu własnego radykalizmu stoją z definicji na marginesie społeczeństwa i pozostaje im jedynie klepanie dyrdymałów o lęku. Na przykład o lęku przed objawieniem światu swojej seksualnej orientacji. Znaczy się, że homoseksualista, który nie trąbi o swojej orientacji jest zastraszony społecznie. Nie przyjdzie im oczywiście do głowy, że ich brat gej może być człowiekiem kulturalnym, który uznaje, że o pewnych kwestiach nie wypada bajać publicznie. Każdy przecież zna lub znał nużącego heteroseksualnego typa, który przy każdej okazji daje werbalny upust swoim seksualnym upodobaniom, co ma podkreślać jego męskość, a podkreśla raczej prymitywizm. I to ma być ten wzór? Z jednej strony „seksualność to moja prywatna sprawa” ale z drugiej „hej, popatrzcie na mnie!”

Każdy, kto ma znajomego homoseksualistę może bardzo łatwo przetestować na sobie, do jakiego stopnia został już sformatowany. Wystarczy pomyśleć o nim i jeśli nadrzędną cechą jest jego orientacja seksualna, nie jest dobrze z tobą, albo z nim. Tak naprawdę w życiu społecznym jest to, a przynajmniej powinna być, kwestia trzecio czy czwartorzędna. Serdeczność, wiedza, intelekt, zainteresowania… I tak można wymieniać… Kształtują człowieka towarzysko, a jeśli na plan pierwszy wystawimy kwestie seksualności, bardzo łatwo osunąć się w godne mediów szaleństwo.

Na przykład jeśli jesteś fanem futbolu i twój znajomy, który także ma się za znawcę pieprzy w twojej przytomności od rzeczy na temat piłki kopanej, jakie ma znaczenie, że jest człowiekiem nieprzesadnie rozmiłowanym w damskich wdziękach? Przy czym odwrotnie, jeśli on jest pod wpływem środowiskowej propagandy, może uznać fakt, że przedkładasz powiedzmy Piątka nad Lewandowskiego za atak na jego gejowskie swobody. To bardzo głupie, prawda? Bardzo, ale w sferze publicznej mamy to od dawna.

Oto prowokator i pętak wyniesiony głupotą wyborców na dość wysokie stanowisko urzędnicze, w zasadzie zajmuje się jedynie prowokowaniem wszystkich dokoła, przy czym jest bardzo prymitywny i chamski, ale gdy tylko ktoś przywali mu werbalnie w zadowoloną z własnego idiotyzmu gębę, zaraz wrzeszczy wniebogłosy, że to z powodu jego seksualności. To też jest bardzo głupie, ale dzieje się na naszych oczach.

 



tagi: homoseksualizm  wojna ciotek z wujkami  

Jacek-Jarecki
21 marca 2019 08:21
47     3899    11 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

gabriel-maciejewski @Jacek-Jarecki
21 marca 2019 08:41

Piszesz Jarecki jak umarkowani zwolennicy postępu w granicach prawa pisali w obliczu szalejących już na rogatkach miast czerwonych kozaków. Ja wiem, że żartujesz i konstatuje powyższe ze smutkiem. 

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @Jacek-Jarecki
21 marca 2019 08:49

Homoseksualiści chcą teraz w Polsce, żeby powstało specjalne prawo, które uderzonego geja będzie chronić bardziej niż uderzonego normalnego człowieka. No bo przecież jak dostał w pysk, to na pewno za to.

Chwilowo jednak mają problem, bo nagle nie wiadomo kto jest naczelnym gejem RP, Biedroń czy Rabiej. I kogo tu mamy słuchać.

zaloguj się by móc komentować

tadman @Jacek-Jarecki
21 marca 2019 09:13

Tzw. wykluczeni ochoczo z tego korzystają, bo Murzyn, któremu spuszczono łomot też będzie twierdził, że dostał bo jest czarny, a nie dlatego, że szlajał się po podejrzanych zakamarkach miasta lub iż spotkał takich, którzy w rzeczonych okolicznościach każdemu by przywalili. Chociaż inność prowokuje, bo przez pociąg przepychał się na chama gostek, ale kiedy mijał Murzyna to ustawił łokieć na wysokości jego głowy i stuknął go, i rzucił za siebie sorry.

zaloguj się by móc komentować

valser @Jacek-Jarecki
21 marca 2019 09:56

Czlowiek z natury nie jest wielowymiarowy, jest natomiast istota niejednoznaczna.

Na ten caly seksualny radykalizm nie ma chyba leszej metody niz jeszcze wiekszy radykalizm. Taki, ktory przebija wszystko co nowoczesni proponuja, polegajacy na tym, zeby ich wszystkich wyruchac i powiedziec im, ze to taka preferencja i powinni to uszanowac.

zaloguj się by móc komentować

bendix @valser 21 marca 2019 09:56
21 marca 2019 10:01

:)))))))) ROTFL Tylko ciekawe czy chętni się znajdą na taki performance ;-)

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @bendix 21 marca 2019 10:01
21 marca 2019 10:08

Po naszej stronie? Pewnie, patykami, to dopiero będzie preferencja.

zaloguj się by móc komentować

valser @bendix 21 marca 2019 10:01
21 marca 2019 10:19

Chetni? Zartujesz chyba?

Zarzucasz viagre, potem na dwoch 0.7 Wyborowej, popitka ze szesc red bulli i wszyscy ci radykalni startuja do ucieczki.

zaloguj się by móc komentować

Draniu @valser 21 marca 2019 09:56
21 marca 2019 10:21

A ja sądzę, ze wystarcza zwykłe porzadki  i wyznaczyc granice tolerancji. Nie trzeba siegac do az takich abstrakcji..Wystarczy brac przyklad z Turcji.. 

https://youtu.be/IOJ6jz_6oCY

zaloguj się by móc komentować

bendix @valser 21 marca 2019 10:19
21 marca 2019 11:11

Rozbijasz mnie dzisiaj :-) DUŻY + :-)

zaloguj się by móc komentować


Draniu @bendix 21 marca 2019 11:11
21 marca 2019 11:48

 Czy mamy poruszac sie tutaj w obszarach abstrakcji ? Rzeczywistość jest taka ,ze PiS wyslal info w Polske.. Lapy precz od naszych dzieci.. Pytanie zachodzi czy tylko takie dzialania wystarczą aby ograniczyć tolerancje w stosunku do dzialaczy LGBT.. I czy o to w ogole chodzi?

W Polsce jest okolo 200 tys homoseksulistow, tak wynika z badan isnstytutu berlinskiego.. Nalezy zadac pytanie ilu z nich jest aktywnych w organizacjach LGBT, sadze ze bardzo malo.. Trzeba ujawnic osoby .krore popieraja tego rodzaju propagande i czym sie kierują..Bo napewno nie równością .. A woli politycznej do demaskacji tego srodowiska  nie ma.. Mamy za to grillowanie emocji .. Czyli wychodzi na to .ze dajemy sie prowokowac bardzo malej grupie spolecznej.

 

zaloguj się by móc komentować

bendix @Draniu 21 marca 2019 11:48
21 marca 2019 12:01

Na to wychodzi. Ale tak jest zawsze i wszędzie.

zaloguj się by móc komentować

valser @Draniu 21 marca 2019 11:48
21 marca 2019 12:03

PiS wyslal info w Polske? Jaja sobie robisz.

Gdybym mieszkal w Warszawie i mial dziecko w wieku szkolnym to ostatnia rzecz jaka by mi przyszla do glowy w zwiazku z ta sprawa to pisanie petycji czy protestow, albo udzial w jakiejs demonstracji. Rowniez niczego bym z nikim nie negocjowal.

zaloguj się by móc komentować

tadman @Draniu 21 marca 2019 11:48
21 marca 2019 12:11

"W Polsce jest okolo 200 tys homoseksulistow, tak wynika z badan isnstytutu berlinskiego.. "

No i wszystko jasne.

zaloguj się by móc komentować

Draniu @valser 21 marca 2019 12:03
21 marca 2019 12:29

No właśnie, to jest tak mala grupa ,ze nie powinno sie w ogole ja uwzględniać..  A nikt w Polsce nad nimi sie nie zneca, maja swoje kluby , warto nadmienić .ze tylko w duzych aglomeracjach i bardzo malo.. A PiS ma pożywkę polityczną, bo np spoleczenstwo nie dyskutuje o podatkach, o wlasnosci ,o pieniadzach z licznych afer, bo nadal nie wiemy gdzie one sa , a to nie jest igla w stogu siana..itp.

Rzeczywistość jest taka ze na tle społeczeństwa . homoseksulistow w Polsce jest bardzo malo.. 

Temat jest sztucznie pompowany przez obydwie strony.. Pytanie zachodzi , po co to robią?  

zaloguj się by móc komentować

valser @Draniu 21 marca 2019 12:29
21 marca 2019 12:41

To jest grupa, ktora sie miesci w granicach bledu statystycznego i tu wcale nie chodzi o ludzi, ktorzy dadza sie tak zaklasyfikowac. Problemem sa idioci typu Biedron, Trzaskowski i Rabiej, ktorzy kroja budzet i maja do tego pretekst.

zaloguj się by móc komentować

Draniu @tadman 21 marca 2019 12:11
21 marca 2019 12:42

 Sądzę ,ze politykom zalezy na tym aby nie ujawniać faktów i pompowac temat.. Dla jednych jest parawanem,zeby unikac trudnych tematow, a dla opozycji temat jest potrzebny bo nie maja swojego programu polityczno -gospodarczego.

Cytat z artykulu Pantery.

"Powtarzam: w całej Polsce w roku 2013 poważna instytucja Koch Institute w Berlinie szacowała liczbę homoseksualistów na 134.981 r. a w 2017 na „w porywach” 331 tysięcy. Ale pan Trzaskowski ma jakieś lepsze źródła albo sam prowadził badania i wyszło mu, że „geje, lesbijki i Ania Grodzka razem” w samej Warszawie sięgają "

zaloguj się by móc komentować

Draniu @valser 21 marca 2019 12:41
21 marca 2019 12:49

Otoz to, PiS swiadomie nie ujawnia finsowania Biedronia..Trzaskowskiego tez mozna latwo zalatwic, wystaczy zeby poslowie z pisu zorganizowali referendum , to sa proste sprawy..PiSowi nietety zalezy na grillowaniu  tematu..

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @valser 21 marca 2019 12:41
21 marca 2019 12:58

Wężykiem. Nie ma już "ludu pracującego miast i wsi" to znaleźli się "uciskani geje i lesbijki". "Obrona praw" to genialny pomysł na "krojenie budżetu" i demolowanie rodziny. I rzeczywiście wiele wskazuje, że ta grupa ilościowo mieści się w granicach błędu statystycznego. No a w każdej chwili można "wyłączyć od prądu" tę grupę, co widać na przykładzie Niemiec czy Skandynawii, gdzie pojawili się "uchodźcy". I tam już "nie ma problemu LBGT". Dostali "swoje parytety" w biurokracji i polityce i "nie ma tematu".  Jest "nowa grupa do opieki".

zaloguj się by móc komentować

valser @Draniu 21 marca 2019 12:49
21 marca 2019 13:00

Dla mnie to sa wszystko z doopy problemy. Realnosc mam taka, ze jednego mojego polskiego producenta poskladala skarbowka i na maszynach siedzi syndyk, a drugi mi podniosl ceny srednio na wszystko o 30%, bo dobra zmiana dba o to, zeby w Polsce byla ekologicznie produkowana elektryczna energia. Nie mam ochoty wykladac swoich pieniedzy na dobra zmiane. I to jest chyba kwint-esencja tej zabawy z genitaliami.

Wydluza mi sie terminy dostaw bo cykl produkcyjny i transport z Polski jest przez Chincykow nie do pobicia, ale nie mam innej alternatywy. Lece w poniedzialek do Hong Kongu i prawdopodobnie oprocz kimon bede ciagnal stamtad inne rzeczy.

zaloguj się by móc komentować

grudeq @Draniu 21 marca 2019 12:49
21 marca 2019 13:15

Draniu, a w jaki sposob PIS ma ujawnić finansowanie Biedronia? Zorganizować konferencję na Nowogrodzkiej, na której oświadczyć: zdobyliśmy w Urzędzie Skarbowym informację o przepływach na konto Biedronia i są to....

Z drugiej strony rozumiem, że skoro możemy ujawnić finansowanie Biedronia to można ujawnić także wszystkie Twoje przelewy? W końcu albo równość dla wszystkich, albo nie. 

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @Draniu 21 marca 2019 12:42
21 marca 2019 13:16

W 4 lata liczba homo zwiększyła się ponad 2-krotnie? Dobre. Z tego co wiem, odsetek osób o nienaturalnej orientacji jest stały i na szczęście marginalny. Był taki sam w starożytnym Rzymie, jak i dzisiejszej Warszawie. To się w przyrodzie nie zmienia, podobnie jak odsetek osób z zaburzoną ilością chromosomów.

Teraz mamy ok 32 mln dorosłych osób w Polsce. Liczba 135 tys stanowi 0,4% natomiast liczba 331 tys stanowi 1%. Można więc przyjąć, że jest ich między 0,5-1%. Myślę, że to jest w przybliżeniu realna liczba.

Natomiast czymś zupełnie innym jest propaganda. Jeśli wrzucimy takie zapytanie w google, to można znaleźć opracowania i szacunki 5% na nawet 10% w tzw krajach rozwiniętych. A już w popkulturze to w ogóle jakby nie było prawie nikogo innego.

zaloguj się by móc komentować

Draniu @MarcinD 21 marca 2019 13:16
21 marca 2019 13:37

Oczywiscie masz racje, nalezy również przypomnieć .ze mamy niz demograficzny i sadz .ze ta liczba jest znacznie zawyzona.. 

Jak troche inaczej  spogladam na problem..Moze nalezy spojrzec na niego w ten sposób..?

Po przeczytaniu znakomitej ksiazki dr Łukasz Święcickiego " Buka u pshiatry" , gdzie autro pisze,ze osob z zaburzeniami psychicznymi jest w Polsce około 2O% czyli 7 mil. , a lekarzy jpsychiatrów jest zbyt malo bo okolo 2500.. To problem z LGBT jawi nam sie troche w innej perspektywie..

Do czego zmierzam, ze trzeba znaleźć calkiem inna retorykę ,to powinna byc inna jakość dyskusji na temat homoseksualistów.. Na tyle ciekawa ,zeby wyeliminowac emocje .. Bo teraz ona odbywa sie na wysokim diapozonie emocji, a politykom,jak widac, na tym zalezy..

 

zaloguj się by móc komentować

orjan @Jacek-Jarecki
21 marca 2019 13:43

Mnie zdumiewa okoliczność, że te całe LGBT-y pragną (może być w perspektywie) prawa do adopcji dzieci. Nikt jednak nie zauważa, że przepisy kodeksu rodzinnego i opiekuńczego wyraźnie zastrzegają, iż małoletniego można przysposobić TYLKO dla JEGO dobra (art. 114 par. 1 krio). O ile więc może być dyskusyjna kwestia, co to w ogóle znaczy "dla dobra dziecka" , to skutkiem zastrzeżenia "tylko", w sprawie adopocji zgodnie z prawem bezprzedmiotowe są dobra gejów, lesbijek, ich dążenia, pragnienia, potrzeby, itd. cokolwiek i jakkolwiek sobie te rzeczy wyobrażają.

Już samo dążenie oznacza zakwestionowanie obowiązującego prawa i co do zasady już oznacza działanie na szkodę dzieci, a to dlatego, że TYLKO dzieci mają tu wyłączność (monopol) wszelkiego dobra, zaś te LGBT-y chcą ten monopol złamać i coś dla siebie samych z adopcji i w wyniku adopcji osiągać.

 

zaloguj się by móc komentować

Draniu @grudeq 21 marca 2019 13:15
21 marca 2019 13:49

Ale to jest demagogia.. Jasne. nie da sie sie, a PiS jest bezradny w sytuacji .gdzie ma wiekszosc w parlamencie.. Przypomne ,ze demokracja to rzady większości..  

A jak sadzisz ,w jaki sposób ujawniono problemy Nowoczesnej z finasami.. ?

Piszesz tak jakby innych narzedzi nie bylo do ujawniania ,przelwow..

Nie wmowisz mi ,ze tez  nie potrafia ujawnic gdzie sie podziały pieniądzał i kto ma pieniadze z afer... Nie da sie i koniec..

Bicie piany pozostaje i nakrecanie koninktury politycznej.

 

 

zaloguj się by móc komentować

Draniu @valser 21 marca 2019 13:00
21 marca 2019 14:06

Otoz to.. Pelna zgoda.. Niestety o powaznych sprawach sie nie dyskutuje w Polsce..Ale niestety , aktualnie nie ma partii ,ktora moglaby zarządzać Polską.. Mozemy jedynie wymagac i wytykac paluchem co robi zle PiS.. Przynajmniej ja tak robie, jako wyborca PiS.. Sorry ,ze musze o tym przypominac, ale mamy rok wyborczy.. Niestety, grupa okolo 15 mil osob czyli 50% nie glosujacych nie potrafi wygenerować sensownej partii opozycyjnej .. A latka lecą..

zaloguj się by móc komentować

klon @orjan 21 marca 2019 13:43
21 marca 2019 14:10

Przedstawiona "wykładnia" rozumienia słów kluczy Dobro i Tylko jest "opresyjna i wykluczająca".

Środowiska ABC+ swoje działania zmierzajace w kierunku umożliwienia adopcji dzieci przez pary tej samej płci czynią to z myślą o ...DOBRU DZIECKA przecież. Dlaczego ma być samotne w "bidulu"? Tatusiowie chętnie Go przytulą ....

zaloguj się by móc komentować

bendix @valser 21 marca 2019 13:00
21 marca 2019 14:23

Tylko z Chinami masz jeden problem. Jak im dasz know-how to będziesz ich za chwilę miał na karku z takim samym produktem :(

zaloguj się by móc komentować

valser @bendix 21 marca 2019 14:23
21 marca 2019 14:29

Ich know-how od lat przebija na wiele dlugosci to co produkuje sie w Polsce. Problem jest taki, ze trzeba zamawiac o wiele wieksze ilosci niz w Polsce. Cenowo i jakosciowo produkcja jest topowa.

zaloguj się by móc komentować

bendix @valser 21 marca 2019 14:29
21 marca 2019 14:43

Myślałem że masz jakiś własny know-how względem krojów, rodzajów szycia czy innych rzeczy i na tym jedziesz. W sensie że wymyśliłes jakieś lepsze kimono.

Tak jak z ubraniami na motocykle. Tam jest kupa wynalaków i patentów. O to mi chodzi żeby Ci nie "ukradli"

zaloguj się by móc komentować

grudeq @Draniu 21 marca 2019 13:49
21 marca 2019 16:35

W Polsce jest demokracja liberalna, i chyba dobrze Pan widzi, że posiadanie większości w parlamencie nie daje możliwości samodzielnego stanowienia prawa, bo zawsze się może okazać, że prawo, które chce uchwalić obecna większość, jest niezgodne z prawem, które uchwaliła poprzednia większość. A innymi słowami: jak w Faraonie: większość (Faraon) chce takiego prawa (dokonać ruchu wojska) a mniejszośc (kapłani) wskazuje na inne prawo, które tego zakazuje (święte żuki na drodze armii).

Finanse Nowoczesnej ujawniono przy innej sposobności, a mianowicie błędu formalnego przy rozliczaniu dotacji z budżetu państwa. Nie dotyczyło to zatem skąd były pieniądze na działalność (aczykolwiek był to kredyt), tylko tego, że pieniądze z budżetu Państwa nie zostały przelane na określone konto (na które zapewne Państwo miało podgląd i wiedziało co się na nim dzieje) tylko na inne konto, co było niezgodne z zasadą rozdzielania dotacji.

Proszę Pana ja oczywiście zgadzam się, że istnieją mechanizmy do ujawniania przelewów, ale są one sprężone z taką samą ilością mechanizmów do utajniania przelewów (których Pan zdaje się niedostrzegać, tudzież winić PiS oto że takie mechanizmy istnieją - no ale niech Pan sobie wyobrazi jakie larum by padło o tym jak PiS niszczy wolności obywatelskie, gdyby zaproponował takie prawo, że każdy przelew ma być kontrolowany przez Urząd Skarbowy - pomijając aspekt: koszto-, czaso- i praco- -chłonności takiego zapisu).

Nie będe Panu także niczego wmawial, ale jeżeli pewnego dnia z konta Amber Gold Pan Plichta wypłacił sobie 1.000.000 zł (do czego miał prawo jako właściciel/czy umocowany pracownik) mówiąc, że jedzie w Polskę regulować czynsz za najmy budynku osobiście i gotówkowo to jak wybrał fizycznie te pieniądze a potem wziął je i schował do Gdańskiej skrzyni, kluczyk do tej skrzyni wyrzucił na dnie zatoki gdańskiej, a skrzynię zakopał na poligonie w Drawsku Pomorskim albo Kolbuszowej, w sobie tylko znanym miejscu - to może jednak minąć trochę czasu zanim się dowiemy gdzie te pieniądze są.

Był także łatwiejszy sposób, a to zrobił przelew na konto firmy X na Cyprze. Firma X na cyprze po otrzymaniu tego przelewu zrobiła kolejny przelew do firmy Z w Hong KOngu. Firma Z w Hong KOngu parę dni po otrzymaniu przelewu, zrealizowała wszystkie swoje zobowiązania z tytułu zakupu różnych i różnorakich produktów (np statki, samochody, koraliki, pluszowe zabawki) przy czym z uwagi na zakres działania firmy Z (globalny) nie można było dociec, gdzie fizycznie te zakupione rzeczy się znajdują, ale gdzieś się znajdują. następnie zaś zgłosiła wniosek o wszczecie likwidacji, bo okazało się, że część zakupionych rzeczy była zmagazynowana na Krymie, gdzie właśnie wybuchła wojna... to moja wyobrażnia podpowiada mi, że jak ktoś będzie chciał ukryć kasę, to ma setki możliwości i nie starczy tylko być dobrym tropicelem. Da się. Według mnie Da się.

zaloguj się by móc komentować

Draniu @grudeq 21 marca 2019 16:35
21 marca 2019 17:24

No nie.. Uwazam ,ze swiadomie utrzmywane sa w tajemnicy  informacje na temat  przelewów.. Kartele narkotykowe  ,ktore obracaly miliardami dolarów , tez praktycznie te pieniadze nie sa do odzyskania..Osobiscie wierze w teorie tajnych osrodkow władzy,ktore tym wszystkim zarządzaja i przejmuja caly utarg..

I to nie jest kwestia tego,ze te mechanizmy sa tak zapetlone, to jest kwestia tego, ze ujawniajac takie procedury np banki starcilby swoja wiarygodność.. To jest zwyczajnie w swiecie biznes.. Dzis banki dyktuja warunki i niestety PiS jest uzalezniony .. Rowniez nie wiemy jaka polityke kredytowa uprawia PiS....

Ja sie nie nabiorę na te tlumaczenia o zapetleniach przelewowych, ze nie da sie dojsc po nitce do kłebka..

Rowniez nie wierzę w to,ze jakas cud-partia ,przyjdzie i rozwiąże  ten problem..

Zgadzam sie ,ze PiS orze na ile moze... Ale grillownie tematu homoseksulistow jest swiadoma zgrywka ,ktora mi sie nie podoba.. 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @MarcinD 21 marca 2019 08:49
21 marca 2019 17:34

"Homoseksualiści chcą teraz w Polsce, żeby powstało specjalne prawo, które uderzonego geja będzie chronić bardziej niż uderzonego normalnego człowieka. No bo przecież jak dostał w pysk, to na pewno za to.

Chwilowo jednak mają problem, bo nagle nie wiadomo kto jest naczelnym gejem RP, Biedroń czy Rabiej. I kogo tu mamy słuchać."

Naczelnym gejem III RP jest moim zdaniem Biedron. Rabiej to tylko pomocnik, tak jak paru innych.

W Polsce, w przeciwienstwie do zachodu, istnieje cos takiego jak zawodowy homoseksualista. Czyli czlowiek ktory zyje z tego ze jest pederasta. Czego idealnym przykladem jest wlasnie Robert Biedron. 

On zostal wypromowany ( przy pomocy mediow, organizacji za granica i odpowiednich funduszy), aby saczyc odpowiednie tresci i idee, oraz po to, zeby wejsc na scene polityczna w Polsce. Przygrywka byla prezydentura Slupska. O osiagnieciach Biedronia w Slupsku mozna przeczytac w polskiej wikipedii: https://pl.wikipedia.org/wiki/Robert_Biedro%C5%84 w dziale "Prezydent Slupska". Jest to dosc humorystyczne [zreszta nasza polska wiki jest pelna humoru, zwlaszcza jesli idzie o biogramy] i pokazuje przykladowo co reprezentuje Robert Biedron.

Tak jak juz kiedys pisalem, na zachodzie zdarza sie ze wybierana jest na urzedowe stanowisko (burmistrza np) osoba o orientacji homoseksualnej. Ale o tym media, prasa, bakaja tak przy okazji, od niechcenia. A wybrany (czy wybrana) zabiera sie razno do roboty z ktorej jest rozliczany.

W Polsce wystarczy byc. Jak bedzie delikwent potrzebny to go wylowia i pomoga. A mam wrazenie ze Robert Biedron jest bardzo potrzebny, skoro Niemcy zasilaja go nie byle jaka kasa.

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @tadman 21 marca 2019 09:13
21 marca 2019 17:52

"Tzw. wykluczeni ochoczo z tego korzystają, bo Murzyn, któremu spuszczono łomot też będzie twierdził, że dostał bo jest czarny, a nie dlatego, że szlajał się po podejrzanych zakamarkach miasta lub iż spotkał takich, którzy w rzeczonych okolicznościach każdemu by przywalili."

Teraz juz wykluczonych nie ma, dekady gotowania zaby zrobily swoje.

Zreszta, dawno temu w Ameryce, o przepraszam w Nowym Jorku, gdzie mieszkalem w 1990 roku, opowiadal mi znajomy taka historyjke. Jechal z kolega w nowojorskim metrze, wagon byl zatloczony i przepychali sie do wyjscia.

Natkneli sie na czarnego, ktory stal twardo i nawet nie usunal sie na centymetr. Wtedy ten zniecierpliwiony kolezka mruknal do mojego znajomego po polsku:

"stoi taki ch.... i sie nawet nie ruszy, widzi ze ludzie wysiadaja".

Na to murzyn odwrocil sie nagle i powiedzial ku ich oslupieniu czysta calkiem polszczyzna: "kolego, ch.... to sobie za ucho wsadz.."

Moze nabral pewnosci siebie po "slynnej" wizycie Nelsona Mandeli w New York City, mezu tej uroczej Winnie, co to pomagala ludziom sie przeniesc na tamten swiat przy pomocy plonacych opon na szyi.

zaloguj się by móc komentować

orjan @klon 21 marca 2019 14:10
21 marca 2019 18:50

No więc właśnie ta "chęć przytulenia" jest ich dobrem (chęcią), a nie dobrem dziecka, na które tę chęć kierują. Dziecko jest przedmiotem tej cudzej chęci.

W zakresie adopcji (przysposobienia) dobro dziecka, jak określasz, samotnego w "bidulu" polega na staniu się częścią normalnej rodziny. Takiej, jaką mają inne dzieci, czyli rodziny naturalnej.

Cokolwiek, co choćby i z najwyższą nawet gotowością afirmacji, ustalać o "stadle" typu LGBT, to nie jest ono stadłem naturalnym, zatem nie jest stadłem normalnym. Według indywidualnego poczucia gustu może być atrakcyjnym, ale nie jest normalnym. Dołączenie do takiego stadła nie jest dołączeniem do rodziny, lecz do pewnego rodzaju plemienia. To są motywacje typu plemiennego, a nie rodzinnego. Opresyjna i wykluczająca jest tu sama natura. 

Zaprzeczanie temu oparte jest o oczywistą nieprawdę, a - co jak co - oparcie wychowania dziecka o nieprawdę jest sprzeczne z jego dobrem.

zaloguj się by móc komentować

chlor @Jacek-Jarecki
21 marca 2019 18:55

Kiedyś Wisłocka mówiła, że w całej swojej karierze medycznej spotkała tylko jedną "prawdziwą" lesbijkę.

zaloguj się by móc komentować

Draniu @Szczodrocha33 21 marca 2019 17:52
21 marca 2019 20:10

O ,to,to.. Swietnie napsane .. Wyuczony zawod, homoseksualista.. I tak to srodowisko powinno byc rozpracowywane propagandowo..  Nie wchodzić  w ich chamska retorykę ,ktorą narzucają.. Tylko tak przedstawiac sytuacje jaka ona jest..  

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @orjan 21 marca 2019 18:50
21 marca 2019 20:46

Wystarczy pomyśleć o wielu w naszej historii domach gdzie zostały kobiety i dzieci. Dawne domy z kilkoma kobietami których mężowie nie żyją bo zginęli np w powstaniach. Spokrewnione że sobą...I wychowywane przez nich dzieci. Brak ojca w domu wiele waży. A to przecież biologiczne rodziny. 

Cóż mówić o obcych i zwichrowanych ludziach. 

.

 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @valser 21 marca 2019 09:56
21 marca 2019 20:55

W końcu obnoszą się, nie?

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @valser 21 marca 2019 09:56
22 marca 2019 01:20

Z moich kontaktów z tzw gejami wynika, że są to bez wyjątku osoby nieuczciwe, narcystyczne, agresywne, skrajnie egoistyczne i niezrównoważone. W kontaktach biznesowych wolę ich unikać, a jak się nie da, to przynajmniej podwójnie uważać. To dotyczy gejów zdeklarowanych i obnoszących się z tym. To są drapieżniki wobec których większość jest bezbronna, gdyż są pozbawieni zasad.

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @Szczodrocha33 21 marca 2019 17:52
22 marca 2019 06:52

Przeczytałem ten komentarz już ze trzy razy i wciąż nie wiem, w czym lepszy Polaczek, który nie potrafił grzecznie poprosić o przepuszczenie, od tego Czarnucha, który być może równie płynnie gadał jeszcze w piętnastu językach. I co ma z tym wspólnego Winnie?

zaloguj się by móc komentować

Jacek-Jarecki @przemsa 21 marca 2019 08:36
22 marca 2019 08:06

Zapomniałem napisać o brudnych paluchach wycinających, plamach kleju i tępocie samych nożyczek. Wtedy jest różnorodność w obrzydliwości.

zaloguj się by móc komentować

Jacek-Jarecki @gabriel-maciejewski 21 marca 2019 08:41
22 marca 2019 08:09

Muszę, bo alternatywą jest wzywanie do mordów masowych a okrutnych, a jakoś niepilno mi do cytateli. 

zaloguj się by móc komentować

Jacek-Jarecki @MarcinD 21 marca 2019 08:49
22 marca 2019 08:11

Jest tyle tych idiotycznych gali łże bokserskich, a każda skusiłaby się na taką walkę o prymat. Może być na ringu, a może być i w kisielu.

zaloguj się by móc komentować

valser @SalomonH 22 marca 2019 01:20
22 marca 2019 08:34

Pracujac na statkach wycieczkowych dla Royal Caribbean  i Holland America mialem wielu gejow jako klientow. To nie jest jednorodne srodowisko. Spektrum jest szerokie. Od dobrze wychowanych, zadbanych, zarobionych prawnikow z Nowego Jorku po ledwo co pismienne, wulgarne portorykanskie meskie dziwki, ktore jada na prochach i alkoholu.

Ci pierwsi przychodzili na masaz, zostawiali 50 dolarow tipa i kupowali kosmetykow za nastepne trzysta, a resza chodzila z pretensjami do swiata i na skarge do dyrektora hotelu, ze zostala zle obsluzona. Rozne z tym bywa. Nie wyobrazam sobie, ze taki nowojorski prawnik bedzie walczyl o jakies prawa gejow, bo on najzwyczajniej w swiecie wszystko kupuje.

Poza nimi jest jeszcze zdegenerowane towarzystwo, ktore co najwyzej cie okradnie. I na takich trzeba rzeczywiscie uwazac. Niezaleznie od tego czy gej czy hetero.

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @valser 22 marca 2019 08:34
22 marca 2019 09:31

Wczoraj na portalu christianitas przeczytalam wywiad z pewnym Francuzem, wierzacym i praktykujacym katolikiem, osoba homoseksualna (lecz zyjaca w abstynencji). Akurat w tym wywiadzie nie skupia sie na przyczynach swoich sklonnosci, opowiada o swojej aktualnej sytuacji, a przy okazji obnaza nedze tego "polswiatka homo" i cale zaklamanie tych wszystkich kolorowych aktywistow. Opisuje sytuacje we Francji (byl zaangazowany w Manif'pour tous czyli taka manife anty malzenstwom homo, ale ten ruch tez krytykuje za mala skutecznosc). Bardzo pouczajaca lektura, polecam.

http://christianitas.org/news/przezywany-w-wierze-homoseksualizm-kryje-w-sobie-wlasna-sile-i-wlasna-smierc/

A tu inny wywiad, tez cenny:

http://christianitas.org/news/homoseksualizm-nie-jest-prawda/

 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować